Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ενημέρωση για τα ΚΕΕ: Η απάντηση του Γενικού Γραμματέα

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΩΝ ΚΕΕ:

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι

Επιχείρησα χθες το πρωί 24/05 να επικοινωνήσω με το γραφείο του ΓΓΔΒΜ προκειμένου να μιλησω με τον ίδιο και να ενημερωθώ για τις ενέργειές του επί των αιτημάτων μας, κάτι που μέχρι το μεσημέρι δεν κατέστη δυνατό. Τελικά, τις απογευματινές ώρες ο Γενικός επικοινώνησε μαζί μου.
Κατ’ αρχήν, ρώτησα το Γενικό αν είχε να μας κάτι νεότερο και το ζήτησα εγγράφως, όπως είχαμε ζητήσει με έγγραφο της 18/05 μετά τη λήξη της κατάληψης, έτσι ώστε να ενημερωθούν από πρώτο χέρι όλα τα μέλη του σωματείου μας. Ο Γενικός μου είπε πως δεν έχει κάτι γραπτό και πως μπορώ να μεταφέρω στα στελέχη όσα θα μου πει.
Μου ανέφερε, λοιπόν, πως έθεσε το θέμα μας στο Υπουργείο Εσωτερικών, χρησιμοποίησε μάλιστα και το παράδειγμα της ανανέωσης των συμβάσεων στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι». Όλες οι απαντήσεις που έλαβε ήταν αρνητικές για τη δυνατότητα ανανέωσης των συμβάσεών μας, μου διάβασε μάλιστα και κάποιους από τους νόμους που είχε μπροστά του.
Συγκεκριμένα, μου μίλησε για το Νόμο Παυλόπουλου του 2004, του απάντησα ότι αυτός ο νόμος ρύθμισε θέματα συμβάσεων που μετατράπηκαν σε αορίστου χρόνου, εμείς σήμερα δε ζητάμε κάτι τέτοιο.
Μου μίλησε για το νόμο Ραγκούση, του απάντησα ότι το ΙΔΕΚΕ ανήκει στους φορείς που εξαιρούνται λόγω ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Όσο για την περίπτωση των εργαζομένων στο «Βοήθεια στο Σπίτι», ο Γενικός μου είπε πως αυτοί δούλευαν στους Δήμους, ο φορέας υλοποίησης δεν άλλαξε (είναι και πάλι οι Δήμοι), γι’ αυτό και ανανεώθηκαν οι συμβάσεις. Στη Δια Βίου Μάθηση αλλάζει το καθεστώς, από το ΙΔΕΚΕ πάμε στους Δήμους, γι’ αυτό και δεν γίνεται απευθείας ανανέωση.
Απάντησα ότι σύμφωνα με το νέο νόμο για τη Δια Βίου Μάθηση, ναι μεν οι Δήμοι αναλαμβάνουν δράσεις ως φορείς διοίκησης, το ΙΔΕΚΕ όμως παραμένει φορέας υλοποίησης, άρα θα πρέπει να συνεχίσει να έχει δικό του προσωπικό. Διεκδικούμε να είμαστε εμείς αυτό το προσωπικό, με ανανέωση των συμβάσεών μας.

Σε μια δεύτερη επικοινωνία του Γενικού μετά από λίγα λεπτά (ο Γενικός επικοινώνησε και πάλι μαζί μου) ήταν παρούσα και η νομική σύμβουλός του (το όνομα της οποίας δεν συγκράτησα) και μιλήσαμε οι τρεις σε ανοιχτή ακρόαση.
Η νομική σύμβουλος με ρώτησε για τη μορφή της σύμβασης, τη διάρκεια, για τους μέχρι τώρα τρόπους ανανέωσης. Αφού έδωσα τα στοιχεία που μου ζήτησε, η νομικός μου ανέφερε ότι λόγω της λήξης του έργου των ΚΕΕ, δεν υπάρχει φυσικό αντικείμενο και έτσι η σύμβαση λήγει και δεν μπορεί να ανανεωθεί.
Επέμεινα ότι και στο νέο έργο των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης το ΙΔΕΚΕ συνεχίζει να έχει το ρόλο του (φορέας υλοποίησης), συνεχίζει να έχει την ανάγκη συμβασιούχων εργαζομένων, θέλουμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε.
Η συζήτηση κατέληξε με τη δήλωση του Γενικού ότι περίπτωση να ανανεωθούν οι συμβάσεις μας δεν υπάρχει. Θα βγει προκήρυξη, να δούμε πάλι το θέμα της μοριοδότησης.

Γιαγκούλης Τρύφων

Πρόεδρος ΔΣ Σωματείου Εργαζομένων στα ΚΕΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου